Gözümü Korkutan Kitaplar Etiketi

17:56:00





 Merhaba uzun bir zamandan sonra bloga döndüm diyebilirim. Bu etiket de uzun zamandır YouTube hesabımda yapmak istediğim fakat bir türlü yapamadığım bir etiketti. Ben de bu yazıyla geri dönmek istedim, hadi başlayalım!

1) Bitiremediğin bir kitap
  Fangirl benim okumaya çalışığım ilk İngilizce kitaptı. Başlarda her kelime için sözlüğe baktığım, kelimenin anlamını cümleden çıkartmaya çalışmadığım için zorlandım fakat sonra akıcı bir şekilde okudum. Bir süre sonra, o anda okumak istediğim türün başka olduğuna, genç yetişkin türünde okumak istemediğime karar vererek yarım bıraktım.


2) Zaman olmadığı için okuyamadığın bir kitap
 1054 sayfa, normal kitaplardan daha uzun :') Sanırım bu kadarı yeterli :')








3) Bir serinin devamı olduğu için okuyamadığın bir kitap
Kral Katili Güncesi'nin ilk kitabı olan Rüzgarın Adı'nı 2016 Mart'ta bitirmiştim, çok da beğenmiştim. İkinci kitap olan Bilge Adamın Korkusu'nu hala okuyamadım çünkü üçüncü kitap henüz yayınlanmadı. Okuduğum yorumlara bakılırsa ikinci kitap ilk kitaptan çok daha güzelmiş. Bitirdiğim zaman ağlayarak bana üçüncü kitabı verin diye yalvarmak istemiyorum. Bknz: Altın Oğul'un bitişi :( 






 

4) Yeni çıkan ve okumadığın bir kitap
Kitap Günü etkinliğimizde (bunun hakkında ilerleyen zamanlarda bir yazı gireceğim) Ağustos ayı benim ayımdı ve Büyücünün İlk Kuralı Kısım I ve II' yi arkadaşlarım bana aldılar. Ama ilk önce yarım kalan serilerimi bitirmek istediğim için bu seriye vakit ayıramıyorum.   




5) Okuduğun bir kitabını beğenmediğin için o yazardan okuyamadığın bir kitap

Sanırım bu soru için John Green kitapları diyeceğim çünkü kendisinden pek hoşlanmıyorum :') 

 
6) Havanda olmadığın için okuyamadığın bir kitap
Kitabı okuyanlarla veya filmi izleyenlerle konuştuğumda Kitap Hırsızı' na bayıldıklarını söylüyorlar. Her seferinde gaza gelip ' Sıradaki kitabım bu! ' diyorum, fakat sonra bir türlü o dünyaya girmek için kendimi hazır hissedemiyorum. Bu döngü böyle sürüp gidiyor..





7) Çok büyük olduğu için okuyamadığın bir kitap
 Ben bu soru için boyut olarak değil seri olarak büyük (uzun) bir seri seçmek istedim. Dizisinin takipçisiyim, çok seviyorum. İlk kitabı okumaya başladığımda önceden diziyi izlediğim için biraz sıkılmıştım. O yüzden de kitaplar gözümü korkuyor. 






8) Kapağını beğenip aldığın ama kötü yorumlar okuduğun için okumadığın bir kitap
  
 Böyle bir kitabım yok.
 


9) Okumaktan en çok çekindiğin kitap
Dostoyevski' den daha önce Beyaz Geceler' i okumuştum ve pek beğenmemiştim. Karamazov Kardeşler veya Suç ve Ceza gibi klasik eserler şu an için ağır gelebilir ve bu yüzden de verilmek istenen mesajı tam anlamıyla kavrayamam diye çekiniyorum. 


 


10) Uzun zamandır okunmayı bekleyen kitap
 Ablamın lise zamanlarında okuyup çok beğendiği bir kitaptı Bir Çift Yürek. Beş veya altı yıldır okunmayı bekliyor kütüphanemde. Yeryüzünde kalmış son aborjinler ile ilgili olan bu romanı, minnieneokuyor tavsiyesiyle, herkese öneriyorum.

You Might Also Like

0 yorum